Idag lördag

...har jag blivit vaccinerad mot den nya influensan som det så vackert heter. Jag hade tid mellan 9 och 17 så jag tänkte att då tar jag på eftermiddagen och det var ett bra val för det var ingen kö överhuvudtaget. Från att jag lämnade bilen till att vara klar och starta bilen igen hade det gått tre minuter. Jag hann med andra ord inte bygga upp någon nervositet. Bra!

Ikväll är det sittning med kursarna. Vi ska till Lunds nation och ikväll är det tema glitter. Det passar mig väldigt bra! Så jag har letat fram mina gamla glitterpulver från tiden då jag jobbade på karnevaler och festivaler med ansiktmålning. Lovar att lägga upp bilder sen.

Nu ska vi äta lite avokado, räkor och ägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0