Städa

Idag har vi städat lite här hemma. Som vi ha legat back i allt som har haft med hemmet att göra... Men idag slutade vi båda tidigt, och var hemma kl tre. Så köket och vardagsrummet har fått sig en rejäl genomgång och äntligen kan jag slappna av lite. Det finns få saker som är mer stressande än ett stökigt hem. Hemmet ska vara en plats där man kan andas och ta det lugnt. Nu kan jag det. Så ikväll ska jag faktiskt måla lite. Tänkte göra nån mer tavla till Teo som han kan få nästa vecka. Då ska vi fira att min syster blir 30 och Jonas blivit 35 och att Teo är... ja... här. Kanske gör en tavla till Xander (det nyaste tillskottet av bebisarna) också. Kan vara roligare att få än kläder eller gosedjur.

Idag har Jesper fått vaccinationssprutan. Han har börjat få ont i armen, vi få se vad han får för biverkningar. Hoppas han slipper undan lindrigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0