Helgen

Idag har vi inte gjort många knop. Vi har städat undan alla spritflaskorna från i fredags och diskat undan lite disk.

Men lite äventyr har vi också varit ute på.
Vi var på visning av ett hus i Lund. Vi är nyfikna på området och ju fler visningar man går på desto lättare är det att veta vad man ska titta efter. Så nu är det bara att planera in massor av visningar och klämma och känna på områden och hustyper. Det är ingen betungande sak direkt heller.
Medan vi stod i den zen-liknande trädgården ringde Per som ville träffas så vi drog till the Old Bull för lite söndagsgott. Det blev kaffe för mig.
Kinamat följde med hem från Lund och nu har vi precis sett Robin Hood och två avsnitt av House. Skönt att slippa reklampauser.

Igår var Jesper och jag på 30 årskalas, var för sig. Han var i Helsingborg och jag i Staffanstorp. Ibland hopar det sig. Men vi hade kul ändå. Och det var jättegod mat. Medelhavstema.

Lite av presenterna jag fick i fredags.Plus presentkort på pärlor och pussel. Tack tjejer!
Jesper hade en väldigt intressant kväll. Tänk själv, 12 fnittrande tjejer... Vi hade kul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0