Söndag

Ja, nu har man fyllt år, och haft kalas för släkten. Det var trevligt och vi åt god mat och drack vin. Jag har fått fina presenter, en del pengar och en väska, presentkort på panduro ♥, ett par vinflaskor, blommor och ett paraply.
Av Jesper har jag hittills fått säsong 3 av House, men tydligen ska det komma en present till. Spännande värre.

Idag har vi varit i Ekeby och tittat på möbler med Jespers föräldrar. De ska ha en ny soffa så vi följde med som smakråd. Det blev ingen soffa idag för det måste mätas hemma först.
Vår soffa kommer därifrån och vi är jättenöjda med den.

Imorgon ska klassen på studiebesök. Vi ska till Widex i Malmö, där de gör hörapparater. Ska bli mycket intressant. Kameran ska absolut följa med i den nya fina lila handväskan jag fick...

Kommentarer
Postat av: johanna

Hejsan!

Allt är bra med mig, var lite krasslig förra veckan bara...hur är det själv??

Haft en bra födelsedag??

Grattis i efterskott förresten :-), spännande med Jespers andra present...blogga om det när du har fått den :-)!

Ha de bra!

Kraaaaaaaaam

2009-10-05 @ 12:41:07
URL: http://nannishultzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0