Vad är en bal på slottet..?

Den 24 oktober är det bal. Den årliga Corbalen som Medicinska Föreningen anordnar. Den hålls på Af, i den fina fina stora salen. Detta året tänkte jag gå. Vi är tillräckligt många från klassen som ska gå annars hade jag nog tvekat, det är inte så kul om man inte känner folk...
Jesper ska inte med, jag förstår honom ;)
Men vad ska man ha på sig? Det står frack på inbjudan och då är det riktigt tjusiga kläder som gäller. Jag tänkte se om jag kan hitta en svart korsettliknande sak att ha till min svarta långkjol och satsa på accesoarer istället.
"When in doubt, accessorize"

Kommentarer
Postat av: linda

hej! Jag har gått på korbal.. och då hade alla balklänning :)

2009-10-07 @ 07:55:13
Postat av: Anonym

jaja med c eller med k ;)

2009-10-07 @ 07:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0