Aj aj

Jag var lite i städtagen och blev hungrig, så jag satte igång ugnen för att värma lite bullar. Efter 7 minuter var de klara och jag tog ut dem och satte den varma plåten på spisen och tog ur bullarna.
Jag gick in i vardagsrummet och upptäckte att jag spillt på soffbordet så jag gick tillbaka till köket för att hämta papper. Men när jag passerar spisen så tänker jag att denna tomma plåten behöver inte stå här, och tar i den...
AAAJJ, den åker rätt i golvet. Och nu bränner det i mina fingrar...


Tur att jag har fina plåster hemma

Kommentarer
Postat av: Ingela

Starwars! Såna har vi också, mycket populära... De funkar fint även om man bara tycker lite synd om sig tycker Ilias...

2009-09-19 @ 19:46:58
URL: http://stavstensudde.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0