Svärmor fyller år

Hurra, hurra för henne!
Vi ska fira henne ikväll och skäms på oss men vi har inte handlat någon present ännu och nu är det lite panik. Det brukar bli bra det vi handlar och jag har en liten idé om vad vi ska köpa. Tur att Jesper slutar tidigare idag.

Igår gick jag på ett träningspass. Jag måste komma igång med att röra på mig igen. Så på tisdag är det nästa pass. (Friskis & svettis om någon undrar...) Jag känner idag att jag tränade igår. Magmusklerna fick verkligen jobba. Skönt!

Idag är en ledig dag. Denna veckan har varit mjukstart med lektioner tisdag och torsdag så vi har fått höra om hjärt- kärlsjukdomar, diabetes och psykiatri med fokus på schizofreni och vanföreställningar. Mycket intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0