Tentan...

gick bra! Alla i klassen blev godkända, så skönt.
Så nu är det en ny kurs som heter vuxenhabilitering. Handlar mycket om kommunikationen för personer med multihandikapp eller autism.


Det lönar sig att plugga :)

Jag har tränat idag på gerdahallen. Ryggympapass. Jag tror jag sänkte medelåldern ganska rejält ;) men det gör inget för passet var riktigt skönt för min rygg

På fredag åker Jesper till Stockholm... igen..
Men denna helgen behöver jag inte plugga så nu är dte mest tråkigt att han åker. Fast på lördag kommer ett gäng tjejer från klassen hem till mig. Vi ska ha Star Wars-kväll. Vi ska se III och IV, och äta tacos, och godis.
Plus att jag på eftermiddagen ska hämta Jespers föräldrar på Kastrup. Så jag är inte sysslolös hela helgen åtminstone


Kommentarer
Postat av: sandra

Hej!



skönt med tentan! grattis!!!



Nu ska ni läsa om mitt kall, kommunikation med flerfunktionshinder, du får gärna rapportera till mig om vad ni läser eller om du vill veta något! spännande!



tråkigt med sambos som är ute o reser, c är borta 1-2 nätter nästan varje vecka nu...trökigt!



kram

2009-09-15 @ 20:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0