Glad Påsk

Fick ett mail av vår föreläsare igårkväll där han bverättade att jag klarade tentan i akustik II. Det är helt underbart! Ingen mer salstenta denna terminen! Nu är det kandidatuppsats och ett föredrag kvar innan jag får min legitimation.

Nästa vecka får jag förhoppningsvis veta om jag fått sommarjobb eller inte. Jag hoppas att jag får det! Men som jag skrivit tidigare så är vi en del som slåss om platserna...
På tisdag ska hela klassen på studiebesök hos Hörsel- och dövenheten i Malmö. Jag var ju där på intervju i februari men de har fortfarande inte hört av sig till mig. Jag mailade dem i förra veckan men fortfarande inget svar. De sa till mig att de skulle höra av sig INOM en vecka. Behöver jag säga att jag tycker det är dålig stil? Det var till råga på allt enhetschefen som var med på intervjun och sa detta. Om inte annat kan jag fråga på tisdag när jag ska dit. Mest pinsamt för deras del...

Nu ska jag ta en kopp kaffe till.

Glad Påsk



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0