Lugn dag

Idag gör vi ingenting vettigt alls. Bara slappar. Åt lunch i uterummet och stannade sedan kvar där i flera timmar. Jesper har läst en bok och jag har lagt patiens. Snart blir det dags att börja med kvällsmaten. Det blir falukorv med smörstekt broccoli, palsternacka och morötter.

Funderade på att gå på bio ikväll men det går inga bra filmer. Typiskt för sommaren. Man kanske skulle hyra någon istället? Eller se en gammal goding som Cannonball Run.

Imorgon börjar Malmöfestivalen! Men jag tvivlar på att vi kommer åka in. Vi har inte varit där de senaste åren heller. Bara en massa folk och inga bra artister (enligt mig...)

Man skulle kanske ta tag i att göra den där fotoboken om vår resa?!
Jag längtar till vi ska börja planera vår nästa resa, det är ju faktiskt halva nöjet.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0