Snart höst

Imorgon är det september och den första dagen på hösten enligt almanackan. Jag vill inte ha höst egentligen, men vad ska man göra?
Imorgon börjar dessutom termin 7 för min del. Första terminen på masterutbildningen.

Idag ska jag nog cykla ner till centrum för att inhandla ett nytt block! Det är något av det bästa med att börja en ny termin eller en ny kurs tycker jag.

Nu när hösten är på intågande kan jag inte låta bli att titta på lite varmare kläder. Jag har redan spanat in vad jag vill ha... Allting kommer från H&M. Älskar färgkombinationen på dessa. Jag har fleecejackan i röd och grön redan så jag vet att den är skön. Jag har även en likande väst, fast gul. Jag gillar färgstarka kläder om någon missat det.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0