Förkyld

Jag har blivit förkyld. Igårkväll kände jag mig konstig, lite ont i nacken och ner i ryggen men ignorerade det så gott det gick. Vaknade sen tidigt i morse och kände direkt att jag inte mådde bra, gick upp för att hämta näsdukar, nässpray och dricka. Sen sov jag gott några timmar till. I eftermiddag har jag läst en vetenskaplig artikel, det var vad jag orkade med i pluggväg. Annars har jag mest tittat på OS... och vilken OS-kväll det blev! Svenska stafettlaget är guld värda, på riktigt! Vilket spurt Hellner gjorde, helt galet!



Snart är det curling, särspel mellan Sverige och Storbrittanien. Heja, heja
Tur att OS i Vancouver tar slut på söndag så jag kan koncentrera mig på akustik igen ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0