Det börjar klarna lite

Två dagar till tentaskrivning. Först nu börjar det klarna, men det är bättre sent än aldrig.
På fredag ska jag fira att tentan är skriven med att köpa ett nytt anteckningsblock till nästa kurs och sen åka hem till syster och leka med lille Teo.

Hoppas bara att tentan inte är en besvikelse. Det är inte helt lätt att läsa denna kursen när böckerna man har att tillgå är närmre 10 år gamla. Just när det handlar om teknik händer det så otroligt mycket hela tiden. Visst, grundtanken finns ju där men när de talar om teknik som är på forskningsstadiet i böckerna och vi vet att den tekniken är självklar i dagens hörapparater vi skriver ut blir det lite löjligt.
En annan sak som är irriterande är att Jesper förstår det mesta av det jag har svårt för... jag är lycklig över hans förklaringar, missförstå mig inte där, men det är ändå irriterande. Varför kan inte jag förstå det lika bra?!

Tillbaks till böckerna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0