Ryggpass och kalldusch

Imorse tog jag bilen och åkte till Lund för ett ryggpass på Gerdahallen. Vägen var lite slirig men det gick fint!
Passet gjorde underverk för min rygg.
När jag kom hem hoppade jag in i duschen. Efter knappt 10 minuter tog allt varmvatten slut på en gång! Det blev iskallt och jag hade fortfarande balsam i håret. Inte så mysigt. Snacka om kalldusch. Så det fick bli en varm kopp te efteråt.

Nu ska jag snart läsa några kapitel i min akustikbok.

Ikväll blir det nog lugnt, kanske ser en film. Jesper är ju i Stockholm till i morgoneftermiddag.
Igår köpte jag tulpaner och de är ljuvliga att titta på när man sitter i soffan med sin filt och vet att det är snö och 10 minusgrader ute.




Kommentarer
Postat av: Ingela

Om vattnet tog slut efter tio minuter så var det ändå dags att sluta duscha tycker jag! ;o)

2010-01-31 @ 17:03:03
URL: http://plingansiktblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0