Denna värmen

Denna värmen är helt otrolig! Jag var inomhus under de allra varmaste timmarna men annars har jag försökt att vara ute i skuggan. Inne är det just nu 30 grader och därmed varmare är ute. Så jag tog med katten ut och nu sitter vi i skuggan och försöker kyla ner oss. Men det går inte...
Man ska inte klaga, jag vet. Men det är så VARMT!
Nu tittar katten upp på mig lite trött för att sen lägga tassarna i kors och slumra lite till. Hon gillar att komma ut på kvällen.

Jag har planterat om mina pelagoner ikväll, en av dem har blomknoppar så förhoppningsvis slår de ut snart.
Tomatplantorna och paprikorna är också omplanterade och står placerade vid fontänen. Ser riktigt trevligt ut!


Katja hjälper mig plantera om

Nä, nu ska jag nog gå och hämta några isklampar och kyla ner mig med! Jag blir så lätt påverkad av värmen att jag ofta får feber, och minsann, det har jag ikväll...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0