En sån där tråkig dag

Idag är en sån där tråkig dag. En dag då jag bara är hemma och inte gör något vettigt alls. Jag har fyllt på fontänen och bytt vatten i lilla barnpoolen. Annars har jag inte gjort mycket vettigt alls. Men en del säger att det är nyttigt att ha tråkigt! Men... det är ändå tråkigt. Det blir första kvällen på sex dagar som jag lagar kvällsmat! Har blivit bortskämd med mat hos fina vänner!

Imorgon blir det en tripp till Helsingör. Först ska jag kolla synen hos optikern, det var tre år sen sist så det kan behövas. På onsdag ska jag till Ven och på torsdag ska jag hem till en av mina nyaste vänner som bor i Staffanstorp, Sofie! Sen är det helt plötsligt fredag och då är det bara 9 dagar till Jesper kommer hem!



Kommentarer
Postat av: Anonym

...och det ska bli såååå trevligt att ha dig på besök! längtar



Kram!

2010-07-21 @ 08:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0