en vecka som gräsänka

Nu har jag varit själv hemma i en vecka, två veckor återstår...
Nu är dessutom sovrummet i stort sett klart, så vad ska jag nu ha som projekt?
Jag skulle kunna ta itu med datorrummet. Där är mycket som behöver gås igenom, städas undan, slängas och sättas in i rätt pärm. Problemet med det rummet är förvaringen, eller rättare sagt, bristen på förvaringsmöjligheter. Kanske en ny tripp till IKEA?

Jag var på IKEA innan idag. Köpte hem saker till sovrums-makeovern. Så ikväll har jag byggt och byggt och byggt. Nu är här så fint inne! Hade gärna lagt in bild på det men det ska vara en överraskning till Jesper så om du vill se får du komma hit.

Nu ska jag snarka lite. zzz..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0