Fotboll, tandläkare och plantering

Ikväll är det fotboll som gäller! Vi ska in till Lund och se matchen mellan Tyskland och Spanien på Glorias. Vi ska se den med bland annat tre tyskar så det blir nog livat! Jesper och jag har trott ett tag nu att det blir Tyskland och Holland i final och igår gick Holland vidare så nu är det Tysklands tur ikväll tycker jag.

Innan vi åker in ikväll så ska jag försöka hinna plantera om mina tomater och paprikor. De har växt ur sina krukor och är i stort behov av omplantering...

Och imorgon ska jag till tandläkaren igen. Innan resan gjorde jag ett akutbesök och två ganska stora hål lagades då. Så imorgon ska det göras en undersökning av hela min mun samt nån lagning till av ett annat hål som hon tyckte sig se. Det ska dock inte vara lika stort. Jag får väl höra utlåtandet imorgon. Det var ju ca fem år sedan jag var hos någon tandläkare innan jag kom till detta stället. Lite straff blir det när man väntar så länge. Men hon är så duktig så jag är inte alls lika nervös över att åka dit imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0