Gårdagen... en mardröm som kunde slutat illa

Gårdagen vill jag helst inte kommentera då jag inte vill uppleva en sån dag igen, men för att göra en lång historia väldigt kort så blev jag av med en vän efter en utekväll i måndags. Hon återfanns långt om länge men det blev många inblandade på vägen, däribland polisen. Mitt adrenalin pumpade i många timmar, paniken lurade ständigt hos oss tre som samarbetade under dagen och det blev ingen sömn på 36 timmar för mig. Allt slutade bra som tur är, men man hör ju dagligen historier om tjejer som inte återfinns... Världen kan vara grym, men igår var den god.





Så i natt har jag sovit gott. det blev 12 timmars sömn för denna damen...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0