gräsänka... länge

Jesper är iväg och seglar och ska sammanlagt vara iväg i 23 dagar, nu är det 21 dagar kvar...

Här är så varmt inomhus!! När jag vaknade strax efter 8 så var det 27 grader inomhus. dvs samma som ute (redan!). Ändå är inga fönster öppna och de flesta persiennerna är nerdragna. Jag fattar inte varför det blir så varmt!
Denna värme gör att jag inte riktigt känner mig på topp. Jag gillar värme utomhus, men inne vill jag ha det svalt, annars kan man liksom inte komma undan nånstans.



Ikväll är det VM-final! Hoppas verkligen att Holland vinner... funderar på att köpa hem cola och chips och se matchen hemma själv. Jag såg Tyskland ta brons hemma hos några tyskar, det var roligt! Körde hem ganska direkt efter matchen så jag skulle hinna vädra innan jag la mig. Men idag känner jag att jag kanske måste vara hemma. Ha lite kvalitetstid med katten och mig själv. Man bokar lätt in för mycket grejer för att man ska glömma bort att man är ensam hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0