Ögonkontroll

Jag var på Synsam häromdagen för att kontrollera min syn. det var tre år sen sist och jag har tyckt att jag sett sämre. Min syn var nästan detsamma, förutom en liten försämring på det friskaste ögat så det kan vara det jag märker av. Så jag har provat ut lite modeller och har nu fyra stycken hemma på lån.

De längst ner till vänster finns även i lila, men jag vet inte hur den färgen ser ut i verkligheten.



Dessa tre modellerna nedan har jag sedan innan, så jag vill gärna ha något annorlunda.
Har inget med färg ser jag nu, de jag har är svart/vita, mörkbruna och guldiga.



Hjälp mig! Vilka är snyggast?

Har nu fått en del förslag och det lutar åt de uppe till vänster eller de nere till höger... Märket heter Max & Co på båda.


Kommentarer
Postat av: Sofie Bengtling

Heeej stumpan! (rätt länge sedan man använde det ordet fniss) Ja JAG tycker nog att jag vill slänga in en röst på bågarna längst till vänster; de som egentligen inte är så mycket bågar egentligen. De andra kanske är lite för lika de du redan har. :)

2010-07-24 @ 11:50:11
URL: http://www.sofie.bengtling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0