kostym

Jesper är nu en stolt ägare till en ny kostym! Han har gått ner drygt 10 kilo sen i julas och det ville hans föräldrar fira genom att ge honom en ny kostym! Den är mörkgrå, kritstrecksrandig och supersnygg. Med på köpet fick man en kabinväska och det var verkligen bra för vi lånar alltid av andra när vi ska ut och resa. Ikväll ska vi se om vi kan gå igenom Jespers garderob, vad som passar och vad som är för stort. Han vill bara ha med sig välsittande kläder på semestern och det förstår jag! Jag har redan bestämt nästan allt jag ska ha med mig men man kan ju alltid ändra sig så det kanske blir en genomgång av min garderob med.

Om två veckor är vi i New York! Wehey


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så himla duktig han har varit!! Skönt med nya välsittande kläder ler



Hoppas nu ni får en underbar semester!



Kramar Elenor

2010-06-02 @ 20:27:24
Postat av: Ingela

Grattis till Jesper, väl jobbat!

2010-06-02 @ 21:58:04
URL: http://plingansiktblogg.blogspot.com
Postat av: Pea

Många gratulationer till Peppe...:-) Karaktär är vad han har och han kommer säkert se assnygg ut i sin nya kostym! :-)

2010-06-03 @ 07:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0