Söndag = trädgårdsdag

Idag har det klippts gräs och krattats en del. Snart ska häcken också trimmas. Det behövs i detta vädret, allting skjuter i höjden med allt regn som kommer. Jag tvättar även en del, nu måste ju alla kläder gås igenom och senast imorgon måste allt vara rent för att kunna packas ner. Imorgon ska jag fixa lite ärenden, däribland apoteksbesök och bankbesök. Strömmen gick här igår och då förstördes den dator där vi har tillgång till internetbanken... så typiskt! På tisdag tar vi med all packning till svärföräldrarna och tar även med katten och oss själva. Där blir det mat och övernattning för flyget ska lyfta tidigt på onsdagmorgon.

Jag hoppas kunna lägga in nåt inlägg under resans gång, det ska ju finnas internet på hotellen... lägga upp bilder är kanske svårare, det visar sig!

Nu ska jag återgå till städning och trädgård, det finns nästan inget bättre än att komma hem från semestern till ett nystädat hem! Men putsa fönster sparar jag till efter semestern...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0