Bra dag!

Intervjun kändes bra idag. Vi är ungefär 10 personer som vill ha tre sommarjobb, så någon kommer att bli ledsen. Det är bara till att hoppas att det inte är jag. Efter intervjun gick jag hem till Louise för att tentaplugga. Det kändes riktigt bra så nu är jag seriöst peppad. Har suttit ute en halvtimme i eftermiddag och smakat på solen... jag har använt mina solglasögon! Det är nice!

Nu ikväll har jag inte gjort många knop. Gick över till Kim och gosade med lille Casper som snart fyller 7 veckor. Jesper fick ett bud med DHL som Kim fick ta emot under dagen, så den fick jag äran att hämta...

Säsongspremiären av Desperate Housewives var idag! Den fick man inte missa, passade på att dricka ett glas rosévin till. Inte dumt! Efter det ställde jag mig för att steka lite kokospannkakor. mmmMums, de blir bra till frukosten imorgon.

Recept:
1 dl kokosflingor (mixade)
1 dl vispgrädde
2 ägg
lite salt

Lite plugg till ikväll, sen får det vara nog för idag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0