Fredag!

Idag är det fredag och vi hade ett förmiddagspass med föreläsning idag vilket innebar att jag var hemma strax efter 13. Jag har väntat på ett brev som skulle komma idag, och det gjorde det med. Det var ett brev med ett lösenord som gör att jag kan göra sökningar på vetenskapliga artiklar till kandidatuppsatsen. Jag har letat och hittat 12 artiklar som verkar lovande. Olivia (min medarbetare) kommer hem från sin skidresa nu under helgen och jag hoppas att hon godkänner de flesta av mina resultat. Får boka in ett möte med henne på måndag tror jag.

Idag är det som sagt fredag, och för vår del innebär det hockeykväll. Vi ska till Malmö arena och förhoppningsvis se Redhawks vinna över Bofors. Imogon kommer min syster och underbare Teo hit på fika och sen på kvällen ska vi till Staffanstorp för att fira Jespers pappa som fyllt år. På söndag tänkte jag mest ta det lugnt om inte det är så att Olivia vill träffas redan då.
Nu ska jag tvätta och försöka städa lite innan Jesper kommer hem.


Kommentarer
Postat av: Anna Wihlborg

Visst är han underbar, lille Teo!!

/Teos mamma (inte alls partisk =))

2010-03-15 @ 14:10:07
Postat av: Anna Wihlborg

Visst är han underbar, lille Teo!!

/Teos mamma (inte alls partisk =))

2010-03-15 @ 14:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0