Nu är tentan skriven

Jag är helt slut! Helt färdig, supertrött. Jag brukar känna mig ganska mör efter en tentaskrivning men detta är något i hästväg. Jag orkar knappt sitta upp framför datorn och skriva. Det blir en tidig kväll med andra ord.
Tentan var svår, men jag tycker att jag gjort ett bra jobb och känner mig nöjd med min insats. Jag hoppas att examinatorn också är lika nöjd. Jag firade att tentan var skriven med att köpa en ny klocka, den är så fin så fin!



Jesper åkte hemifrån för en knapp timme sedan och befinner sig nu ute i skogen på scoutläger. Jag är med andra ord själv hela helgen. Men jag har ju Katja såklart!
Imorgon får kisen vara själv nästan hela dagen för jag ska vara i Lund från tidig morgon till sen natt. Först är det Öppet hus för Lunds Universitet och jag ska vara studentambassadör minsann, sen klockan 14 är det förfest till karneveljen som är senare på kvällen. Jag hoppas på en trevlig dag men just nu är jag så trött så jag undrar om jag hinner bli pigg till imorgon... Jag får kickstarta dagen med en coca-cola kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0