Planerar min resväska

Jag är väääldigt tidigt ute, jag vet, men det är så roligt att planera så jag satte mig igår och la upp en plan för vilka kläder, väskor och skor som ska med på resan i sommar. Det är faktiskt bara 2½ månad till vi ska åka, det känns helt galet. Det betyder ju också att jag är legitimerad om lika länge!

Hur som helst så planerade jag först för att fem klänningar skulle med, men när jag började skriva upp vilka jag ville ha med kom jag upp i både sju och åtta stycken! Jag får nog byta om ett par gånger om dagen, men jag känner mig själv så det är inga som helst problem.

Till bröllopet är nu både klänning och skor införskaffade
Visst är de fina?




Kommentarer
Postat av: Anonym

du kommer att bli super snygg i de kläderna=)

Kram från Madeleine

Glad påsk önskar hela familjen

2010-04-01 @ 08:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0