Plugg

Idag har jag pluggat, pluggat, ätit lite, pluggat och, just det, pluggat. Fy vad trött jag är på ämnet akustik nu. På fredag ska tentan skrivas och det ska bli så skönt att ha den gjord. Jag har varit så ostrukturerad denna pluggomgången. Jag har flera olika böcker att läsa i och tre vetenskapliga artiklar. Har anteckningar på olika ställen, i block och på dator.

Som vanligt i tentatider så ser hemmet ut som ett bombnedslag... Så tråkigt, men jag orkar inte fokusera på nåt annat och Jesper är ofta jättetrött när han kommer hem från jobb. Så det blir soffan och sen mat och sen soffan igen till det är dags att byta till sängen. Men ikväll är det Greys Anatomy! Det får inte missas (enligt Jesper är det helt okej att missa det...)!

Nu blir det lite mat, chevrékyckling i ugn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0