Fotografering

Fotograferingen idag gick bra och det var jätteroligt! Bilderna kommer att användas i Medicinska Fakultetens utbildningskatalog och i diverse andra sammanhang som har med medicinska studier att göra.
Kan varmt rekommendera fotograf Kennet Ruona.

Kommer få bilderna om några dagar, men här är ett smakprov från min egen kamera.
Det ska bli kul att se hans bilder, jag leker med ett gigantiskt öra och ett otoskop.





Efter fotograferingen tog logopedstudent Karin och jag en fika på stortorget i Lund.
Äntligen är det ju vår...

Kommentarer
Postat av: Karin

Eooo vilken fin titel det var på mig där:) Nu har jag hittat till din blogg! Åh, hoppas vi får bilderna snart! Kram

2010-05-26 @ 19:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0