Frisör idag och fotograf imorgon

Idag ska jag till frisören! 15.15 är det dags. Men det blir nog klipp istället för färg. Den senaste veckan har jag stört mig på min avsaknad av frisyr. Det bara hänger och är väldigt tjockt. Jag skulle platta håret häromdagen och det såg inte klokt ut efter att jag var klar. Så det blir saxen idag!

Innan det är dags att ta sig dit ska jag äta lunch och städa lite. Kanske tvätta när jag ändå håller på...
Imorgon ska jag till en fotograf minsann. Jag ska vara med och ta bilder till den nya katalogen för Lunds Universitet. Jag får äran att representera Audiologiutbildningen! Det ska bli otroligt roligt! Jag ska ha med mig kursbok och otoskop (kika-i-öronen-sak). Så lagom fina kläder plus ombyte ska med. Vad ska jag välja?!

Foton utlovas imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0