Funderar på mitt hår -vad passar jag bäst i?

Måste göra något med mitt hår. Jag har en utväxt som heter duga just nu. Mitt hår tonades lite mörkare i februari och nu syns det att det var ett tag sen... Min lugg är på utväxt och den börjar arta sig nu tack och lov. Snart kan jag dra den bakom öronen igen.
Men jag funderar. Fram och tillbaka. Hur vill jag ha mitt hår? Vill jag ha det långt? Med eller utan lugg? Mörkt, ljust eller rött?

Jag satte mig för att titta på lite foton från hur mitt hår har sett ut de senaste åren och det är en salig blandning.
Titta själv och bedöm. Vad passar jag bäst i?





Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tycker du e fin i alla.. Men måste jag välja så skulle jag ta andra eller tredje på översta raden, dom e snygga! Kram

2010-05-04 @ 08:08:20
Postat av: Anonym

Jga tycker du va jättesnygg i det som ser ut att vara mörkbrunt, längst ner till vänster eller den näst längst upp till höger som är stor lockigt och ljus orange´t.



Men som de säger...en skönhet passar i allt...



Kramar Elenor

2010-05-04 @ 22:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0