Mina läsare

Jag välkomnar Karin (den fina logopedstudenten) som en av mina läsare :)

Jag har mellan 15 och 20 unika besökare om dagen. De stora bloggarna har tusentals, men jag är imponerad över mina antal. Det betyder att folk faktiskt gillar att läsa om mig. Sen att kommentarerna sällan haglar in är synd, för då får jag aldrig veta exakt vem som läser. men jag har ett hum om vilka som brukar återkomma. Jag vill iallafall tacka för att ni läser, annars hade jag nog inte fortsatt skriva så mycket som jag gör!

Idag blir det pluggande inför opponering och försvar av uppsatser i nästa vecka. Jag ska även sortera kläder och tvätta kläder. Det ligger fler kläder utanför garderoberna än i just nu. Men det mesta är faktiskt rent som tur är! Sortering pågår nämligen. Jesper har varit duktig under våren och har sedan julledigheten tappat 10 kilo. Guldstjärna till honom! Det betyder att många av hans kläder inte sitter som det ska...



Kommentarer
Postat av: Ingela

Jag skriver lite då och då, för jag vet hur kul det är när någon kommenterar. Mina bloggar är mer arbetsrelaterade och ganska vilande just nu dock.

2010-05-28 @ 11:12:34
URL: http://plingansiktblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0