Jobb och plugg

På fredag ska jag på planeringsmöte. Jag ska jobba timmar på Hörsam under hösten och förhoppningsvis även våren så det kommer bli en del planerande. Vi är fyra från klassen som ska arbeta timmar, de andra tre har redan jobbat under sommaren så jag blir nybörjaren. Jag är glad över att få chansen att jobba, nervös över att börja och taggad över allt jag kommer lära mig. Blandade känslor med andra ord!

Idag har jag en skolfri dag. Ska försöka läsa lite. Vi har en kurs som just nu handlar om preventiv audiologi. Hur man förebygger hörselskador helt enkelt. Det är lagar, förordningar, akustik, hörselskydd och attityder som studeras. Intressant och lärorikt. Funderar på om man kan göra något inom detta i magisteruppsatsen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0