Sol, sol, sol

Nu mår Emma bra!
Solen skiner, fåglarna kvittrar och jag är i fas med magisteruppsatsen.

Nu är det i stort sett påsklov för mig. Min skrivarpartner åker till Tyskland och vi har paus från det till nästa tisdag. Vi har resultatdiskussionsdelen kvar att jobba på och det räknar vi kommer ta ca två veckor. Det känns väldigt bra och vi har en hel del intressanta saker att ta upp!

Så för min del är det skrivande av reserapporten som ska göras, den från Englandstrippen. Nog så klurigt, börjar nog imorgon. Jag har suttit ute i solen en halvtimme och bara tagit det lugnt. Barnen i området är påsklediga så de har lekt, tjoat och haft sig i närheten. Kul att lyssna på dem!

Nu blir det en lite försenad lunch för denna damen, köttfärsgulasch LCHF-style. Jättegott!

Hoppas alla andra också har en solig tisdag!

Glad påsk




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0