En ny start

I förra veckan hade jag ett samtal med Jesper. Det handlade om min längtan efter att bli en familj. Två dagar senare kom Jesper och sa "NU KÖR VI"! Helt plötsligt var vi på samma linje, båda med en stor längtan...

Nu sitter jag i soffan och letar symtom!
Jag hade ägglossning i stort sett samma dag som Jesper ville köra igång så vi spillde ingen tid. På söndag har vi bestämt att vi ska testa med ett graviditetstest. Så spännande detta är! Annars är det beräknat att jag ska få min mens på tisdag. Jag hoppas verkligen den håller sig borta!

De senaste dagarna har jag upplevt en molande känsla i magen. Jag har även känt mig yr och behövt kissa på natten. Jag drömmer konstiga drömmar som är graviditetsrelaterade... Min kropp spelar mig ett spratt tror jag!

Det kliar så i mina fingrar, vill veta NU, men det är fysiskt omöjligt så här tidigt...
Jesper frågade häromdan när vi seriöst kunde få reda på hur det gått för han står inte ut att vänta! Det är så härligt att längta så här mycket efter något tillsammans som vi gör nu.



Jag längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0