hoppas, hoppas

Tycker mig känna en molande värk i magen. Är ägglossningen på gång eller har den kanske redan varit och jag missat den totalt?? Jag hoppas inte att vi missat den... Har försökt att läsa lite på nätet och då är det ganska vanligt med en molande känsla dagarna innan ägget släpper, det beror visst på att äggstocken förbereder släppet. Sen kan man få mer ont när ägget släppt och då beror det på att en liten blödning träffar bukväggen.
Inget utslag på äl-test dock. Ska ta dagens test om en timme, då har jag hållt mig i 4 timmar.

Snälla säg att vi inte missat ägglossningen!!
Jag vet ju inte riktigt vilken dag i cykeln jag är på då jag hade så konstig blödning, men antingen är jag på dag 13 eller 12 eller 11. Troligtvis 13.. Hoppas hoppas hoppas...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0