Aj, magkatarr

Börjar misstänka magkatarr.
Jag är så stressad just nu över hela situationen! Jag är ju en kontrollmänniska och just nu har jag ett antal saker i mitt liv som är utom min kontroll. Lägg då till dessa försöken att bli gravid och jag är helt insnurrad.
Den senaste veckan har jag haft ont i magen, och idag har det varit fruktansvärt. Var till apoteket och diskuterade lite med en i personalen. Klassiska symtom... Plus att jag ju haft magkatarr ett antal gånger tidigare.
Jag måste STRESSA NER! Men det är så svårt, speciellt när man har ont i magen, bara det gör att man blir mer stressad.
Vill inte sabba kvällens/alternativt morgonens försök till bebis, så idag ligger jag bara still i soffan.

Dag 13 idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0