ett till

Fick den nya batchen med tester i lådan. Hade hållt mig i fyra timmar så jag beslutade mig för att testa, jodå, ytterligare ett spökstreck dök upp. Det är brett och fint, men fel färg. Syns nästan bara om man håller det mot ljuset.
Jag vet inte vad jag ska tro.

Mina symtom:
Molvärk, det drar neråt mot ljumskarna och låren. Mer ont på framsidan än inne i magen. Fortfarande öm i lederna, främst nacke, axlar och bål. Tuttarna är också ömma, men det är dem varje månad, fast kanske inte fram på, brukar mest ha ont på sidorna annars. Och så är jag frusen, men det är egentligen inte heller så ovanligt för mig ;)
Om jag hade ägglossning på söndagen den 27 så är jag på Äl+10 idag. Hade jag den på måndagen så är det en dag mindre efter ägglossning.
Är livrädd varje gång jag går på toaletten, så rädd för att se nåt rosa/rött/brunt... spottingsen brukar dyka upp vid den här tiden :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0