Kärlek

Igår på kvällen kom det minsann äggvita på besök! Äntligen! På dag 13.
Idag är det alltså dag 14, och vi har delat lite kärlek på förmiddagen.
Testerna visar dock inget positivt utslag för ägglossning...
Men om det ska följa mönstret så borde min ägglossning infalla tre dagar senare med äggvita, vilket blir på tisdagkväll, och då är det alltså fortfarande mer än 48 timmar dit och därför inget positivt utslag än.

Så förhoppningsvis borde jag få en glad gubbe på testet imorgon. Men just nu tvekar jag över att testa mer, det är så stressande med de digitala testerna. Det blir så svart på vitt, man kan inte följa någon stegring, ingenting.
Tål att funderas på. För stress är det sista jag behöver nu.

Men så här ser det ut just nu:
Dag 12: Kärlek
Dag 13: Äggvita
Dag 14: Äggvita och Kärlek

ÄL bör infalla på dag 16, och då borde min cykel bli 29 dagar (lutealfas på 13 dagar).
Bim borde då bli 9 maj. Eventuella spottings (som jag INTE vill ha) tre dagar innan, 6 maj. Ska försöka hålla spottingsen borta med progesteronkrämen.

Kom igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0