kort mens

Denna mensen var minsann kort. Jag hade spottings torsdag, fredag, lördag och halva söndagen. Sen kom mensen igång på söndagen och jag blödde hela måndagen. Igår, tisdag kom det ingenting och idag onsdag har det kommit litegrann klarrött blod men det räcker med ett trosskydd. En mycket konstig månad måste jag säga. Jag blöder annars närmre 10 dagar mer eller mindre men nu är det bara knappt sex dagar. Kanske progesteronkrämen har gjort någon skillnad? Att jag istället för att dra ut på blödandet bara blödde kraftigt de två dagarna så att allt kom på en gång och sen var det färdigt.

Jag är iallafall på dag 4 idag. 12 dagar till ägglossning. Nu ska jag åka skidor en vecka! Tjing :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0