Jodå...

Visst var det stegring jag såg. Tog ett test till kl 19.30 den 30 dec som var ännu starkare.
Nån timme senare fick jag ont vid vänster äggstock som höll i sig drygt 24 timmar. Exakt vad den smärtan innebär vet jag inte. Troligast är att ägget släppt och att det är den lilla blödningen jag känner av i bukhålan. Vi mös den kvällen under tiden jag hade ont, men sen har nyårsafton och våra gäster hindrat oss från mer mys. Tog ett test till på nyårsafton som var betydligt svagare, så visst var det stegring. Vi mös även dagen innan det positiva reultatet och dagen innan det. Ska försöka få till det ikväll igen, man vet ju aldrig exakt när ägget släppt. Hoppas vi prickat in rätt dagar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0