Ledsen

Jag har suttit och storbölat på toaletten... Fick min mens. Eller åtminstone spottings. Så den drar nog igång imorgon, precis på sin rätta dag.

Jaha. Det var andra försöket det.

Hur ska jag nu kunna ta nya tag?
Hur ska man kunna göra det här varje månad?

En ständig kamp. Först blöda i fem-sju dagar och sen börja titta efter symtom på ägglossning. Kämpa på i ägglossningsperioden under fem-sju dagar och sen den lååånga väntan på bim med ett ständigt analyserande av symtom som lika gärna kan vara pms. Usch.

Den dagen man får ett plus på stickan kommer kampen säkert kännas långt borta och värt all möda. Men just nu är det ganska jobbigt faktiskt.
Hur ska jag kunna berätta detta för Jesper i eftermiddag?
Jag ska åka till systemet och köpa en flaska vin, för det förtjänar jag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0