Ny dag

Ny dag ja. Nytt test imorse.
Dag 27. ÄL+11. Bim-2.

Jag vaknade kvart över fem och kunde inte somna om. Halv sju gick jag upp för att ta ett test. Det visade minus idag igen. Jag kände sakta hoppet glida ur händerna på mig... Jag vet att jag fortfarande är två dagar tidig men när man läser på internet verkar många få ett exakt svar nu. Och det är ju inte detta svaret jag ville ha.

Mina bröst ömmar inte lika mycket tycker jag, behöver ingen behå, men ådrorna syns fortfarande.
Mensvärken håller i sig. Igårkväll vid läggdags var det riktigt jobbigt. På morgonen och förmiddagen känns den inte alls lika mycket. Men man är väl utvilad.

Hoppades på att mina testet skulle trillat ner i brevådan imorse men icke. De kommer nog imorgon. Så jag ska försöka att inte kissa på morgonen förrän posten kommit, den brukar komma vid 8.30.
Jag vet inte vad jag vill eller ska tro. Jag vet bara vad jag hoppas på.

Inga spottings iallafall. Om det beror på mina extra b-vitaminer vet jag inte. Skönt att slippa i vilket fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0