snigelfart

Dag 9 idag. ÄL-7. Bim-19.

Idag går tiden långsamt. Jag blöder dock inte mer så nu är det så skönt.
Jag fortsätter att äta mina b-vitaminer i hopp om att de har någon positiv betydelse. Annars gör jag inte mycket, försöker tänka på annat istället.
På måndag ska jag börja testa med mina äl-stickor.
Jesper och jag har inte pratat så mycket om våra tankar kring det hela sen mensen kom... Vi har väl båda två börjat tänka lite förbjudna tankar... Kanske vi inte kommer få det så lätt?
Men man har ju "bara" 30% chans att bli gravid även om man prickar ägglossning. Så oddsen är inte till ens fördel tyvärr. Jesper kalkylerade dock snabbt ut att då borde vi ju klara nästa försök för då är vi uppe i 90%. Han vägrade lyssna då jag sa att det inte fungerade så, för han bestämde visst ett nytt sätt att tänka just då. Vi hoppas såklart på det!
Historiens alla sannolikhetsböcker bör nog skrivas om isåfall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0