väntan

Jag vet inte vad som händer med min kropp.
Det är dag 19 idag och jag har känningar i vänster äggstock (samma som förra månaden). Men det känns alldeles för sent och jag köpte fler ägglossningstester igår och det visar ingen antydan till ägglossning så denna smärtan är en gåta. För några dagar sen hade jag visserligen någon diffus känsla kring höger äggstock.

Jag misstänker att jag har en utebliven ägglossning denna månaden. Det vore väl typiskt när man så gärna vill..
Jag ska nu försöka släppa tankarna kring detta. Jag ska försöka tänka att chansen är minimal denna månaden och se om jag kan slappna av lättare.

Dag 19. ÄL+?. Bim-10.

Vi har myst på dag 13, 15 och 18. Spermierna överlever tre dagar i "äggvitan". Nu är dock äggvitan slut och därmed borde även mitt fertila fönster vara över för denna månaden. Det blev inte tillfälle till mer, men det ska i praktiken räcka med ett ju ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0