stegring??

Tycker det här med ägglossningstester är jättesvårt.

Jag har sedan julafton testat med stickor, de första dagarna syntes inget första streck alls, sen blev det väldigt svagt. För att ägglossning ska vara på gång ska båda strecken vara lika starka. Så svårt att bedöma när man är så här partisk som jag är!



Om det är så att det sista innebär positivt så har jag ägglossning inom 48 timmar, är det så att även det första visar positivt så har jag ägglossning inom 12 timmar från nu. Typ. Vilket borde stämma tidsenligt. Jag är antagligen på dag 16 idag. Vi har iallafall myst här hemma både kvällen den 27:e och morgonen den 29. Så det blir en mysig kväll ikväll också. Vi kör på 18 timmarsintevaller! Vilket innebär nyårsdagens morgon också. Vi får ta det lugnt med skumpan...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0