mot nr 6

Mensen har fortfarande inte kommit igång. större delen av dagen har det inte kommit någon spottings alls. Men alla graviditetssymtom jag haft är som bortblåsta så jag hoppas inte ens på att det skulle vara något i min mage.

Lite ljusbrunt, inte ens rosa eller rött alltså.

Jag undrar när den kommer dra igång, men i den här takten gissar jag på söndag.
Kan ju vara skönt så man får helgen någorlunda fri.
Men jag vill ju bara bli på smällen, hur svårt ska det vara??!

Det innebär isåfall att cykel nr 5 sett ut som följer:

10 mars SPOTTINGS
13 mars MENS
16 mars MENS SLUTAR
20 mars SPOTTINGS SLUTAR
24 mars ÄL-FLYTNINGAR
27 mars ÄL-FLYTNINGAR SLUTAR
27 mars TROLIG ÄGGLOSSNING
28 mars ÄGGSTOCKSSMÄRTA
7 april SPOTTINGS
(10 april MENS????????????)

Mot försök nr 6.. suck.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0