besviken och naiv

Mensen har inte riktigt dragit igång än, men förhoppningsvis kommer den ordentligt ikväll. Vill inte ha en förskjuten mens, nu vill jag bara blicka framåt och se till att vi får en oktoberbebis istället!
Jag tänkte nog inte göra så mycket denna cykeln mer än att fortsätta ta min b-vitaminer och sen efter ägglossning börja med den krämen som jag beställt.
Jag har varit så naiv och trott att vi skulle bli gravida på första eller andra försöket. Nu känns våra planer helt ruckade men jag vill inte sluta försöka nu. Det skulle kännas grymt. Nu längtar jag ju ännu mer.

Jesper verkade också väldigt besviken igår. Han var väldigt tyst men också väldigt gullig, fixade te och la pussel med mig.

Tredje gången gillt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0