Dröm igen

I natt drömde jag att jag blödde... Fast bara en liten sak, nämligen äggblåsan. Helt sjukt, det var så otroligt verkligt. Jag kunde blåsa upp äggblåsan och se lite ådror på den. Jag minns att jag satt på toaletten och tittade på blåsan och tänkte "nähä, inte denna gången heller", och grät.
Drömmarna är så verkliga, imorse trodde jag verkligen att det hade hänt.

Jag har fortfarande "mensvärk" och är idag på ÄL+7, eller BIM-6. I min menscykel är jag på dag 23.

Det gör mest ont på kvällarna, men just nu känner jag av det även på eftermiddagen. Igårkväll fick vi åka hem tidigare från våra vänner då jag fick jätteont. Är som sagt så orolig för att det skulle vara en cysta, men nu gör det ont mer i livmodern och inte på sidan. Antagligten därför jag drömde som jag gjorde inatt. Man brukar drömma om det man tänker mycket om.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0