molar

Det fortsätter mola i magen. Hade ett ägglossningstest till hemma så det tog jag i eftermiddags, det visade bara ett streck. Bra, för det bör betyda att min ägglossning var i förra veckan. Så vad beror molandet på? Innan och under ägglossning kan jag förstå men inte nu, tre-fyra dagar senare...
Funderade på om det är lönt att mysa ikväll, men det borde inte vara det, dels för att ägglossning har varit och dels för att spermier överlever upp till 72 timmar och då är vi fortfarande täckta ytterligare ett dygn på den fronten.

Bara till att vänta och se.

Jesper viskade i mitt öra på nyårsnattens tolvslag: "Bättre lycka detta året" och gav mig en puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0